2018. március 4., vasárnap

Alice Wright - Első benyomások

Interneten ismerkedtünk meg. Szinte rögtön megtaláltuk a közös hangot, nem voltak kínos csendek, nem voltak száraz sablonkérdések. Csak sodródtunk az árral, észre sem vettük.

Az jutott eszembe, milyen kedves. Vicces. Jó olvasni az üzeneteit. Meglepő, hogy léteznek még olyanok, mint ő, akik nem a külsőségekre helyezik a hangsúlyt. Fura és egyben fantasztikus dolog, hogy szinte hallom a hangját, szinte látom a reakcióit. 

Még akkor sem köszöntött be a másoknál gyakori kínos csend, amikor felvetettem, hogy találkozzunk. Helyette szervezni kezdtük, mikor és hol, és mit csináljunk utána; azt akartuk, hogy tökéletes legyen, még ha nem is mondtuk ki. 

Nem az ő városába mentünk, és nem is az én falumba. Egyenlőek voltunk, nem adtuk meg a másiknak azt az előnyt, hogy vezessen minket. Egy nemzeti parkot választottunk valahol félúton. 

Meglepődtem. A fa törzsének dőlve egy rasztahajú, füstös sminkű srác várakozott, némán tátogta a fülesében ordító számot, ami feltűnőbb volt az arra járóknak, mint ha fennhangon énekelte volna a szöveget. A vállain tetkók sorakoztak, az alkarján egy konkrét szöveg, és mielőtt észrevett volna, odavakkantott valamit néhány rámutogató srácnak, majd még be is mutatott nekik.

Ekkor következett be az első kínos csend.

- Mikaela? - egyenesedett. A hangja rekedt volt, ide-oda csúszkáló, nem olyan, mint amilyennek képzeltem.

- Dóri, de igen, én vagyok Mikaela. Te pedig Casper.

- Marci.

Leplezetlenül végigmért, és nem bírta megállni, halkan füttyentett egyet. Nem tudtam, negatívumként vagy pozitívumként fogjam-e ezt fel, mindenesetre kérdőn felvontam a szemöldököm.

- Valahogy vagányabbnak képzeltelek el a visszavágásaid alapján - húzta el a száját.

- Én pedig puhányabbnak - öltöttem ki a nyelvem, mire felnevetett.

- Igen, ez a Mika-Dóri már inkább ismerős.

- A te Casper-Marcis megnevezéseid is azok.

Az jutott eszembe, mennyire más. Mennyire szarkasztikus, színészkedős, visszaszólós. Mennyire nem veszi észre a valóságban az utalásokat. Az jutott eszembe, mennyi első benyomás létezhet.
Megosztás: 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése